«Αν ο ύψιστος στόχος ενός καπετάνιου ήταν να διατηρήσει το πλοίο του, θα το κρατούσε στο λιμάνι για πάντα.» THOMAS AQUINAS
Νέα συστήματα εφαρμοσανε στο Παρίσι.Οι μεσαίοι πληρώνουν πανάκριβα εισιτήρια {public transports}
Νέα συστήματα εφαρμοσανε στο Παρίσι.Οι μεσαίοι πληρώνουν πανάκριβα εισιτήρια {public transports}πχ.4 ευρώ-ενώ οι φτωχοί δεν πληρώνουν τίποτα είτε γιατί έχουν επιδοτήσεις είτε γιατί Οι αρμόδιοι κάνουν τα στραβά μάτια αφήνοντας τους να μπαίνουν τσάμπα.Προσωπικα πλήρωσα 140 ευρώ για 2 εβδομαδες-Παιρνουν από μεσαίους όσα δε μπορούν από πτωχούς να πάρουν.
Δευτέρα 25 Μαΐου 2026
Παρασκευή 8 Μαΐου 2026
Νέα συστήματα εφαρμοσανε στο Παρίσι.Οι μεσαίοι πληρώνουν πανάκριβα εισιτήρια {public transports}πχ.4 ευρώ-ενώ οι φτωχοί δεν πληρώνουν τίποτα είτε γιατί έχουν επιδοτήσεις είτε γιατί Οι αρμόδιοι κάνουν τα στραβά μάτια αφήνοντας τους να μπαίνουν τσάμπα.Προσωπικα πλήρωσα 140 ευρώ για 2 εβδομαδες-Παιρνουν από μεσαίους ΟΣΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΑΠΟ ΦΤΩΧΟΥΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ....ΚΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΧΥΘΕΙ ΠΟΛΥ ΑΙΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΦΤΩΧΟΙ ΜΙΚΡΟΠΡΟΝΟΜΙΑ..ΚΑΠΟΤΕ ΔΕΝ ΦΟΒΟΝΤΟΥΣΑΝ ΤΟΥΣ ΦΤΩΧΟΥΣ - ΑΠΛΩΣ ΤΟΥΣ ΣΚΟΤΩΝΑΝ.ΕΝΩ ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑΤΟΥΣ ΒΟΗΘΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΖΟΥΝ------------Φαίνεται πως έπρεπε να χυθεί πολύ αίμα για να μπορεί σήμερα ο κάθε Κουταρελλης να εκφραζεται και να κατηγορεί και να κυκλοφορεί παντού κι ελεύθερα
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
-
Πήγα στο μουσείο του Τρότσκι γιατί τον θαυμάζω κυρίως λόγω της θεωρίας για την διαρκώς εναλασωμενη επανάσταση που αντιτίθεται στον μονοκόμ...










